MARVEL'S COLLECTIONS & CUSTOMS
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

AccueilPortailRechercherDernières imagesS'enregistrerTCHATDCConnexion
Le Deal du moment :
LEGO Icons 10331 – Le martin-pêcheur
Voir le deal
35 €

Darkseid bust

+8
The Freak
Lipfire
Loki
Supwil
Furet03
le Gardien
Galactus
micky willis
12 participants
Aller à la page : Précédent  1, 2, 3
AuteurMessage
Lipfire
Minimates
Minimates
Lipfire

Darkseid bust - Page 3 Empty
MessageSujet: Re: Darkseid bust   Darkseid bust - Page 3 EmptySam 27 Jan - 23:46

J'ai eut le mien sur le fil... ::hop:: ::hop:: ::hop::
Je suis vraiment content! Darkseid bust - Page 3 Dada
Merci Jesse, Chris et Nanjysan (qui m'a bien aidé sur ce coup là!) Darkseid bust - Page 3 Super
Revenir en haut Aller en bas
Furet03
BOWENISTE ULTIME
BOWENISTE ULTIME
Furet03

MessageSujet: Re: Darkseid bust   Darkseid bust - Page 3 EmptySam 27 Jan - 23:54

Je devrais avoir une commission pour avoir réussit à refourguer les 4 derniers de Jesse lol!
Saturday Knight Surfer
Supreme collector
Supreme collector
Saturday Knight Surfer

MessageSujet: Re: Darkseid bust   Darkseid bust - Page 3 EmptyDim 28 Jan - 1:13

Vraiment une super affaire qu'on aurait pas fait si tu n'avais pas demandé. Merci Chris. Darkseid bust - Page 3 513305

Thanks to Jessie. I will look forward for future busts of characters of the Fourth World. Darkseid bust - Page 3 513305
nanjysan
Supreme collector
Supreme collector
nanjysan

MessageSujet: Re: Darkseid bust   Darkseid bust - Page 3 EmptyDim 28 Jan - 3:03

Darkseid bust - Page 3 513305 content pour toi Lip' Darkseid bust - Page 3 Bourre
micky willis
Supreme collector
Supreme collector
micky willis

MessageSujet: Re: Darkseid bust   Darkseid bust - Page 3 EmptyDim 28 Jan - 3:42

Furet03 a écrit:
Je devrais avoir une commission pour avoir réussit à refourguer les 4 derniers de Jesse lol!

vu que j'ai aussi aidé à en refourguer pas mal en ayant payé presque 2 fois plus cher je pense que... ha oui bien profond pour rester poli!!! je ne pensais même pas que c'était humainement possible d'aller aussi profond, heureusement qu'on a des medecins ici je pense que je vais avoir besoin d'un bon paquet de points de souture!!!

Furet03 a écrit:

Je tiendrais bon... Je tiendrais bon... Je tiendrais bon... Je tiendrais bon... Je tiendrais bon... Je tiendrais bon... Je tiendrais bon... Je tiendrais bon... Je tiendrais bon... Je tiendrais bon... Darkseid bust - Page 3 Colere Darkseid bust - Page 3 Colere Darkseid bust - Page 3 Colere

finalement t'as pas tenu...
Jesse321
Marvel Legends
Marvel Legends
Jesse321

MessageSujet: Re: Darkseid bust   Darkseid bust - Page 3 EmptyDim 28 Jan - 6:25

Micky .. trust me, I'm not happy about having to sell pieces this way either, I know it's not fair, but this happens in business all the time .. when stores order too much inventory, they always end up putting the left over inventory on sale to get it out of the stores.

While I'm glad that people are getting the castings that they want, this situation won't be happening again. From now on, I will only be making 3 extra castings beyond those that I have committed to sell of each sculpt, 2 for replacements parts or reserves, and 1 will be kept as a master casting.

I don't like having to sell pieces at different prices, but I have a lot of money invested in these pieces (not only for the sculpts, but the castings as well) and I can't afford to have them sitting on my shelf gathering dust, even if it means selling them at a loss.

I'm still on a learning this business, but I learn VERY quickly, and I very VERY rarely ever repeat mistakes.

Don't worry, I'll make it up to you. Darkseid bust - Page 3 513305
http://www.garagekits.us
Furet03
BOWENISTE ULTIME
BOWENISTE ULTIME
Furet03

MessageSujet: Re: Darkseid bust   Darkseid bust - Page 3 EmptyDim 28 Jan - 10:18

I think it's normal, all the days in all the business it's like this, I've paid my Punisher Chrome Bowen 200$ now you can find it for 100$, if you want to be sure to have one you put the price immediatly.
I've paid my Nike shoes 100€ now you can find them for 40€... it's what we call here "fin de séries".
Micky yesterday you have given us a site where we can find some kits from LOTR as a big troll with a reduction of 20%, do you think the guys who have paid before the big price are happy now ? sure no, but it's the game, isn't it ?

For my part, I dont' wait some times to pay less, I've paid for Batman, Starfire, Wonder-Woman...
For Darkseid it was an opportunity cause I had not the money when he came and wasn't really sure to want to do the vilains from DC, but if I really want a piece I wouldn't take the risk to pass and not find her later.
No strategy, or I can or I can't.
4 pieces in stock is not a lot so it will be very risked to wait to pay less expensive, but it's a really good point for Jesse to think about having a stock in case of a problem.
Furet03
BOWENISTE ULTIME
BOWENISTE ULTIME
Furet03

MessageSujet: Re: Darkseid bust   Darkseid bust - Page 3 EmptyDim 28 Jan - 10:20

I would like a Superman (not an Alex Ross version) and a Flash (Barry Allen version) Darkseid bust - Page 3 937521
Saturday Knight Surfer
Supreme collector
Supreme collector
Saturday Knight Surfer

MessageSujet: Re: Darkseid bust   Darkseid bust - Page 3 EmptyDim 28 Jan - 10:27

micky willis a écrit:
ha oui bien profond pour rester poli!!! je ne pensais même pas que c'était humainement possible d'aller aussi profond,

Le corps humain réserve d'insondables surprises. :geek:

micky willis a écrit:
heureusement qu'on a des medecins ici je pense que je vais avoir besoin d'un bon paquet de points de souture!!!

Comme disait un collègue interne, éminent philosophe, [au moment d'annoncer de mauvaises nouvelles aux familles et aux patients]* : "faut remettre de la vaseline dans le trou pour que ça passe mieux". lol!

* attention, ne pas se borner au côté péjoratif du premier degré. Il n'y a rien de plus glauque que d'annoncer la mort, la maladie et la souffrance. Glisser de l'humour dans les situations les plus glauques est salvateur pour la santé mentale des médicaux et paramédicaux.
Furet03
BOWENISTE ULTIME
BOWENISTE ULTIME
Furet03

MessageSujet: Re: Darkseid bust   Darkseid bust - Page 3 EmptyDim 28 Jan - 10:31

* tout à fait Darkseid bust - Page 3 513305
Saturday Knight Surfer
Supreme collector
Supreme collector
Saturday Knight Surfer

MessageSujet: Re: Darkseid bust   Darkseid bust - Page 3 EmptyDim 28 Jan - 10:40

Jesse321 a écrit:
While I'm glad that people are getting the castings that they want, this situation won't be happening again. From now on, I will only be making 3 extra castings beyond those that I have committed to sell of each sculpt, 2 for replacements parts or reserves, and 1 will be kept as a master casting.
It's very reassuring to know there are extra castings in case something occur. We already knew we can trust you. This is another proof of your seriousness. Darkseid bust - Page 3 513305
Jesse321
Marvel Legends
Marvel Legends
Jesse321

MessageSujet: Re: Darkseid bust   Darkseid bust - Page 3 EmptyDim 28 Jan - 18:42

Furet03 a écrit:
I would like a Superman (not an Alex Ross version) and a Flash (Barry Allen version) Darkseid bust - Page 3 937521

We'll be doing 2 Supermans and a bunch of Flash characters:

Flash (Jay Garrick)
Flash (Barry Allen / Classic)
Flash (Wally West / Modern)
Kid Flash (Wally / Teen Titans)
Impulse (Bart)

AND if there is enough interest even a Jesse Quick.
http://www.garagekits.us
Furet03
BOWENISTE ULTIME
BOWENISTE ULTIME
Furet03

MessageSujet: Re: Darkseid bust   Darkseid bust - Page 3 EmptyDim 28 Jan - 20:04

Darkseid bust - Page 3 Champ_gi Darkseid bust - Page 3 Champ_gi Darkseid bust - Page 3 Champ_gi
Saturday Knight Surfer
Supreme collector
Supreme collector
Saturday Knight Surfer

MessageSujet: Re: Darkseid bust   Darkseid bust - Page 3 EmptyLun 5 Fév - 15:06

Darkseid arrivé ce matin. Very Happy

Merci à notre petit carnivore domestique de la famille des mustélidés et cousin domestique du putois pour nous avoir transmis l'info. lol!

Thanks to Jesse for the lightning speed shipping. Darkseid bust - Page 3 Clapclap
Lipfire
Minimates
Minimates
Lipfire

MessageSujet: Re: Darkseid bust   Darkseid bust - Page 3 EmptyDim 18 Fév - 15:43

Thx to Jesse for the shipping! Darkseid bust - Page 3 513305
Merci à Furet et à Nanjysan sans qui il ne serait pas là aujourd’hui ! Darkseid bust - Page 3 Clapclap
Il est arrivé hier matin:

Darkseid bust - Page 3 Dsc04467iz1

…et avec un petit coup de barbouille, ça va donner à peut près ça :/LOVE/: :

Darkseid bust - Page 3 Pc090022se0
Contenu sponsorisé

MessageSujet: Re: Darkseid bust   Darkseid bust - Page 3 Empty

Darkseid bust
Page 3 sur 3Aller à la page : Précédent  1, 2, 3